Ny kanalrækkefølge

Nu går Yousee’s teknikere snart i gang med kanalomlægningen.
Det sker i etaper rundt om i landet i perioden fra tirsdag 15. januar 2019.

Nyt om tv-kanaler og ny kanalrækkefølge

Viasat Golf og Discovery Science kommer i YouSee’s Fuldpakke

• Har de Fuldpakken får de Viasat Golf og Discovery Science som nye kanaler i deres tv-pakke. Det skyldes, at kanalerne Nat Geo People og TNT er lukket.

Comedy Central skifter 7.-8. januar 2019 navn til Paramount Network

• Kanalen viser et bredt spænd af internationalt kvalitetsindhold fra MTV, Comedy Central, TV Land og Channel 5. Morgentimerne på Paramount Network er reserveret til de mindste og vil fra kl. 05-09 vise de bedste børneprogrammer fra Nickelodeon

Kanaler, som er lukket og udgået som Ekstrakanaler og Bland Selv

• C More Golf, Discovery Showcase og Discovery World er lukket og udbydes ikke længere som Ekstrakanal eller Bland Selv-kanal

Vi ændrer lidt på kanalrækkefølgen
Samme dag som Yousee udfører kanalomlægningen , ændrer de også på kanalrækkefølgen. Det betyder, at der ændres i rækkefølgen for enkelte kanaler bl.a. for at give plads til den nye kanal, Xee.

KanalNy kanalplads
TV 22
TV33
Xee4
DR219
DR320
DR K21
MTV24
Viasat Golf40
Discovery Science47

Bemærk!
Xee vil ved lancering den 20. januar ligge på kanalplads 62. Først ved  kanalomlægningen i jeres forening flytter Xee til kanalplads 4.

Viasat Golf og Discovery Science kan ses i YouSee’ s Fuldpakke (Tillægspakke) fra 7. januar 2019. Viasat Golf på kanalplads 51 og Discovery Science på kanalplads 19. Først ved kanalomlægningen i jeres forening flytter kanalerne til deres nye faste kanalpladser: Viasat Golf på kanalplads 40 og Discovery Science på kanalplads 47.

DOWNLOAD DEN NYE KANALOVERSIGT HER:

Xee: Fokus på serier og underholdning

Den 20. januar får jeres medlemmer og beboere en helt ny tv- og streamingkanal ved navn Xee.

Xee er en dansk underholdningskanal, der vil være tilgængelig som både tv-kanal og via streaming fra web, app eller tv-boks. Xee bliver en del af YouSee’s Grundpakke, og vil sende et unikt mix af originale danske programmer og amerikanske kvalitetsserier.

Når Xee går i luften den 20. januar, bliver det fx med danmarkspremiere på sæson 9 af ‘The Walking Dead’. Kanalen byder også på ‘Family Guy’ og ‘Suits’, dramaserier som ‘Proven Innocent’ og ‘The Passage’ og den helt nye komedieserie ‘Sunday’, der har Melvin Kakooza og Lars Hjortshøj i hovedrollerne.

Xee er et samarbejde mellem YouSee og Hollywoodstudiet FOX. Kanalen har eksklusive rettigheder til en lang række serier og programmer, som ikke kan ses andre steder. Og vil løbende vise danmarkspremiere på nogle af verdens største serier og nyeste sæsoner.